Friday, December 26, 2008

ermmm

Apa dah berlaku nie...aku pun tak paham...buat ni tak kena , buat itu pun tak kena...tension...bingung....bosan....blurrrrrrrrr...
Nasib baik artis kesayangan aku dapat no.2 kat c30 era tadi...huhuhu...tu je la yang wat aku tenang...tapi yg lain2 wat aku pening...macam nk gila dah nie...nk tido pun x lena...makan lagi la x selera...nk duduk macam sakit pinggang...berdiri terasa sakit kaki...baring tersa sakit kepala...berlari pulak tak larat...penattttttt..aku wat la keja bese yg aku wat men game...men dota n men game baru aku CABAL...tp sumer nyer x kena gak...serba serbi xkena...apa dah jadi nie??????????

nak men gitar la...takde lagu plakkk nk dimainkan...dengar mp3..ermmmm...bosan lakkkk...bukan msa nk mendengar...xsesuai...nak tgk movie, semuanya baru download...aduiiiiiiiiiiiiiii....

Akhirnya aku termenung je laaaaa...memikirkan nasib aku...entah pe la akan jadi besok lusa tulat n utk masa2 akan datang...tak pernah plak aku pikir camni...

0 comments: