Monday, June 8, 2009

Wah!!!!Akhirnya...

Alhamdulillah..bersyukur ke hadrat Illahi kerna berkat kurnianya dpt gak internet akt umah aku beroperasi semula...Penat gak 3 hari berturut telefon TmNet...Tp masih tak jga boleh2 reconnect...

Nak dijadikan ceritanya... Sebenarnya internet kat rumah aku kena suspended..Pasal bil tertunggak ler... Yang jadi masalah nya... aku dah bayar tapi pihak streamyx lambat nk update pembayaran...So kena la suspend..Dalam masa internet rumah kena suspend nie, fuyooo.. Menyedihkan, membosankan,mendasyatkan mcm2 lagi la..Akibat tension nyer pasal aku dan member umah aku "Delem" pon pergi la ke kedai streamyx berhampiran.. smpai2 aku tanya la kakak yg jaga tu acc nternet umah kitaorg.. rupa2nya tak update2 jgak.. penatr je aku call 2 3 hari ni... ku rasa dah naik muak org Hotline streamyx tu dgr nama aku je komplen... hish2.. nk buat caner.. hak pengguna...heheh
Tapi, skang dah okey... apa tunggu lagi.. meh la berinternet... thanks streamyx

2 comments:

SweetyMya June 8, 2009 at 3:34 AM  

uhh cian. sengsara org tu ;p