Thursday, October 16, 2008

Isi masa lapang

Setiap org de cara utk isi masa lapang masing2. Bagi aku selain dari dok berchatting di http://stacyaf6.blogspot.com/, aku akan luangkan masaku bermain warcraft III frozen throne iaitu dota. Game ini boleh dimainkan bersama 'AI' atau bahasa pasarnya computer la. Untuk lebih thrilled dan mendebarkan aku akan layari www.garena.com. Kat situ aku boleh berman dota secara online. tidak kira la kat mana korg berada. Pendek kata seluruh dunia leh jumpa dalam satu set game tu..Tapi kena la belajar dulu kalau tak nanti orang akan panggil kita 'Noob'. wakakakak..aku pon kekadang tu de la kena panggil camtu.. Tp yang bestnyer bila org panggil kita pro.

Dota ni dimainkan oleh sepuluh pemain. 5 vs 5 la..Seronok jugak ler main game nie..aku kalau dah main memang lupa semuanya. Lupa nak makan , tido, minum, mandi dan suma la lupa..Lupakan masalah pun boleh juga..Pernah sekali tu aku main dota nie 2 hari tanpa henti..wahhh masa tu memang gila betul la men dota nie..Tapi skang dah kurang la..Tu pon sebab de berita mengisahkan ada la seorang manusia tu mati sebab men dota kat cyber cafe..Nak tau sebab pe?sbb dia main dota tu sampai 3 hari tanpa henti..Yang sedihnye tokey cyber cafe tu la..Budak tu main dota 3 hari pastu mati..Tak bayar ponnn..Memang sedey la tokey cyber cafe tu..Anyways it a good game to play..cuba la klo berani...SELAMAT MENCUBA!!! Alamak terlebih suda!!!!


2 comments:

Ryomasakuno October 16, 2008 at 10:46 PM  

syg...game ngn i mana lg penting..
hahahaha...gedix sudah aku...-sun-

Ryomasakuno October 17, 2008 at 12:14 AM  

SYG LA LAGI PENTING...ADA TANYA BENDA CAMTU LA...ABG SYG KAT AYG TAU