Thursday, October 16, 2008

Besday mak aku 17/10/2008


Ni mak aku..namanya Patimah bt. Wasli...berketurunan Melanau Sarawak...Lahir pada 17/10/1954..Mak aku lahir kat Matu, Sarikei...wahhhhh...Skang mak aku berusia 54 tahun..Masih bekerja dan menyara anak bujangnya nie...Ish3x bila la aku nak balas jasa mak aku...Sian tgk dia..24 tahun jaga aku..Masuk tahun ni dah 3 tahun aku x sambut besday mak aku...tp ada wish la kat dia..Ayunya mak aku dalam gambar tuu..

Apa2pun...Selamat Hari Jadi Mak ku sayang...Moga2 mak panjang umur dan dimurahkan rezeki..mmmuuuahhhhh syg kat mak

7 comments:

Ryomasakuno October 16, 2008 at 1:07 PM  

ni laa mak mertuaku..
dia mmg baik...
makk..selamat hari jadi mak...
semoga mak di panjangkan umur dan dimurahkan rezeki..
ahaks!!~klo mak baca ni..malu min..
hehehe...syg mak gak...mmmuuuaahhh!!~-zainor jasmin-

TepungPelita October 16, 2008 at 2:42 PM  

selamat hari jadi untuk mak ko rio..

Secret Writer October 16, 2008 at 6:54 PM  

ADOI...si sun tu, belom kawen lagi dah Mak Mertua...kamoo ni TERLEBEY SUDA....letak la BAKAL keh keh keh.

P/S: Eppy besday pada mak Ryo dan bakal mertua Sun

Ryomasakuno October 16, 2008 at 9:30 PM  

thanks sun syg, nik yg buncit and kos d president...wakakakak

Ryomasakuno October 16, 2008 at 10:45 PM  

kos:huakkakakakaka kos..doa2kan laa kami kawen cepat...oooo mama...aku mau kawen..kawen dgn sapa dgn anak mama...adeh...betul kata kos..terlebeh suda...-sun-

Miss Reen October 16, 2008 at 11:54 PM  

epi besday utk mama ryo dan juge mak mertua si min...

weh weh...cepat2 lar korang kawen

Ryomasakuno October 17, 2008 at 12:16 AM  

KORANG SUMER RESTU EKKK KLO AKU(RYO) KAWEN NGAN SUN...