Wednesday, December 31, 2008

New Year 2009 Celebration From Cabalyst to all

Terjawab ker tidak soalan-soalan korg seblum ni...Ye la ,kan aku ada bercerita pada post sebelum nie tentang cara sambutan aku yang berlainan pada tahun ni....Hehehehehe


NI antara pic2 sambutan aku...aku sambut new year 2009 dengan kawan-kawan aku...kami sambut tahun 2009 ni dalam game Cabal Online...Seronok jugak ler...heheheh..Masing-masing menggunakan character masing2...Antaranya ialah Seichi (warriors), BLintz, Ranma94 and Pennzuka ( Bladder) dan yang terakhir sekali Aku, Sakuno10 ( Wizards)...Actually kitaorg nk sambut ramai-ramai mewakili guild kitaorg iaitu Cabalyst...Mana tidaknya...Pihak cabal bagi setiap seorang pemegang akaunnyer dengan 6 bunga api...Bestkan...Tapi yang tak best nyer hanya kami berlima je yang dapat hadir untuk sambutan tahun baru 2009 di Green Despair.. Ini disebabkn oleh yang lain2 tu antaranya Warblades (Guild Master), xxREDxx, Unslash, Wararchers, Velz, xxMrsRedxx dan Goodies telah ditangkap polis atas kesalahan membawa mercun...tau-tau je la kerajaan Malaysia sekarang nie...Sabar-sabar je la ekk...Besok kitaorg jamin korg k...sabar je la...wakkakak

So nk cerita panjang pun xguna kn...so korg layan la...Kepada pengunjung2 dari stacy frenz tu buat2 paham je la.....tak pe korng tgk2 je la gambar2 kat bawah ni...ada video disertakan....
SELAMAT TAHUN BARU dari ryomasakuno di chat room stacy, sakuno10 and IIstacyII di cabal online games...

Mantap kan gambar2 kitaorg....


Takde tempat lain nak amik gambar sini jgakkk....Ni seichi nyer keja la ni...Tu la dah jadi warriors sibuk nak jadi photogographer..C class...


waaaa...banyak ooo gambar kita...jangan jeles ekkk yang lain2....nak buat camna....Polis memang salu berkeliaran...

Selain itu ada kami sempat merakam beberapa peristiwa yang menarikkk semasa sambutan tahun baru 2009 dari kami berlima...



1 comments:

Laila Neeja December 31, 2008 at 4:31 PM  

Ryo... Zaza udah check comment setting..untuk my blog. Harap2 lepas ni boleh lar sesiapa antar komen.

Ni Games apa ryo? mahal tak kena bayar? Yang video Stacy tu zaza kagum lar... susah ke nak membuatnya? (Cheh... buat blog pun terkial... ada hati pula aku ni... he he he)