Friday, January 9, 2009

Hari-hari terakhir!!!!

Uwaaaaaaaaaaaaa...sedih la jugak bila mengenangkn hari terakhir nie...Jangan salah sangka..bukan nya hari terakhir pa pun...cuma hari hari terakhir yang aku maksudkn ialah dalam game cabal online yang aku main nie...Dalam masa beberapa jam lg aku akan kehilangan barang berharga yang aku miliki...Iaitu Astral Bikecard- Type Blue..Benda ni aku dapat masa bukak Blue sock( Item utk event Masa krismas tu hari)..Masa tu aku menang moto..Dalam kol5.54 , 10 Jan 2009, tempoh aku memiliki barang ni akan tamat..Pihak cabal telah menarik balik...Macam bank la, klo kita x bayar , diorang akan tarik keta ataupon motor kita..ni la nasib yg aku terima kejap lg..


Mana la tak sedih kn..Bike ni memang susah nk dpt..selain daripada blue sock tu..ada beberapa spot tmpat yg boleh dropkn bike ni..tetapi peluang nk dpt memang rendah giler..de lg cara iaitu beli melalui a-cash( guna Rm betul2) klo x pun beli secara individual( lagi la mahal -boleh cecah bilion alzz)..memang xde chance la..

Walaubgaimanapun..Aku ada wat stock stokin2 hijau sebanyak 48 biji..nanti leh la transform g stokin biru tu..leh menang moto lg..ada la dlm 9 stokin hijau klo succes la..Untuk detik2 terakhir aku bersama motor Type-blue aku nie..aku sempat rakamkan beberapa video dan pic2..Sedih dan amat sedih sgt...


Hari pertama
Hari Kedua

Hari Ketiga(hari terakhir)
Aik Sapa kat sebelah tu..wakka..Stacy rupanya...Ini lah char aku yang satu lagi..masa sakuno10 sibuk memukul dummy aku main char yg satu lg nie..lvl 80 nnti masa dpt lesen moto..aku bg semua green sock aku kat dia nie..Nak bg dia menang moto lak..hehhe..Ingat jgak aku kat stacy..

1 comments:

Anonymous,  January 10, 2009 at 10:57 AM  

wahhh..sian