Sunday, January 11, 2009

Anugerah Juara Lagu!!!!!


18 Januari 2009..Anugerah juara lagu akan berlangsung...Stacy yg kat gambar atas tu akan turut serta dalam kategori Pop Rock dengan lagu Aku Stacy...perghhh..Harap la menang kategori Pop rock..Klo boleh biarlah jadi Juara Lagu dan menang persembahan terbaik...Alamak Terlebih suda..pe salahnyer kan..klo nk rezeki tu boleh jekk bolot semua..


Untuk stacy yg skang tak tau di mana, lama dah x dgr crita stacy...hmmm, skang ni mesti Stacy ni bersungguh2 berlatih kan..Buat yang terbaik..

Pada peminat2 stacy tak kitra la kat stacy frenz ker kat mana2 ker, kita sokong stacy...Jangan lupa undi lagu aku stacy utk persembahan terbaik anugerah juara lagu 2009..Biar kita undi smpai lebam tangan..menang kategori tu..


Aku Stacy

Lidah kukelu dan minda ku membeku
Semangat kuhilang entah ke mana
Dari pagi sehingga malam datang menjelma
Congak posisi diri

Macam...Macam cara tuk kulepaskan raga
Dari berterusan ku disakiti
Engkau yang belagak bagai raja di istana
Jadikan ku sang abdi

Mau sajaĆ¢...Aku melepaskan diri dan terus berlari
boleh saja...kata hati yang berbisik meracuni
Boleh saja...ku turut kan kata hati yang ingin mencuba
Gagal lagi...kamar ku sedia terkunci

Difikir...fikir mengapa harus takut
Sedang asalnya ku yang berkuasa
biarpun aku Stacy bukannya permaisuri
Harga diriku tinggi

Engkau Sekadar datang menumpang saja
Telah terbongkar sifatmu pendusta
Ingin mengaut apa saja yang ada
Namun aku penghalang

Mau saja...Aku melepaskan diri dan terus berbelari
boleh saja...kata hati yang berbisik meracuni
Boleh saja...ku turut kan kata hati yang ingin mencuba
Gagal lagi...kamar kusedia terkunci

Umpama perang
Umpan perlu dikorbankan
Demi mencapai maksud dan tujuan ( oh, tujuan )
Perasaanku terpaksa menjadi taruhan
Akhir nanti engkau akan pasti aku tawani

2 comments:

TepungPelita January 11, 2009 at 10:56 AM  

haha...

selagi aku ada...

ko jangan risau..

kita kasi GEEGAARRR 18 jan Ni..!!!!