Monday, May 10, 2010

Teringat kat kawan2 masa dulu2..

I miss my dejected anguish freinds...Setiap lagu2 yg kedengaran di blog nie yg pernah kita mainkn dulu mmbuatkn aku macam nk menitiskan air mata...Penn, Shah, Azahari dan Delem..Bila la kita leh mcm dulu2...bestkan dulu...isnin smpai jumaat dengan kerja masing2..malam kita main game, makan sesama, lepak sesama..sabtu dan ahad kekadang tgk bola, Jamming, Jalan2..wahhh..bestnya dulu2..


I miss my freinds at stacy frenz ... Sekarang nie aku hanya boleh tgk dan sokong dari jauh je...Walaupun dulu aku tak la sekerap mner ikut korg tp aku rasakn masa tu aku dekat je dgn korg..Tapi skang aku rasa cam jauh sgt2..pergi blog Stacy pun tak jumpa jgak korg2 nie..maner korg semua?? adakah persahabatan kita yg bermula di stacy frenz dah pudar ataupun dah takde..

I miss my classmate at UNISEL..Diploma Bioteknologi intek 1/2004/2005 semua kawan2 yg sama2 belajar shingga mdpt skroll diploma bersama2..walaupun ada di antara kita yg tak dpt nk konvo( mcm aku)..Aku rindukan korg..perkara yg paling aku ingat ialah apabila berada di dalam kelas bersama2 dgn korg semua..Korg pun tau la..aku ni bukanyer suka sgt nk ikut kuar jalan2...Tapi aku betul2 rindukan korg..rindukan suasana kelas kita dulu2..

I miss my Tegar FC...Korg memang terbaekkkkk...walaupun kita tak la selalunyer menang dari segi jaringan tetapi korg tetap steady je..Yang penting menang gaya...perkara paling manis aku bersama korg ialah semasa trip kita ke Sungai Siput, Perak..Banyak kenangan kat sana..Rindu kat korg semuaa..... :(


Sekarang hidup aku dah macam dah tertulis dalam jadual harian sekolah..Dah takda bnda yg dilakukn atas suka2 sahaja..semuanya utk masa depan..adakah inilah lumrah hidup..adakah ini yg mnyebabkn kita semua berjauhann??fuhhhhh..sebak aku tulis entry nie..AKU RINDUKAN KORANG SEMUA!!!!!
THE END

2 comments:

ff May 10, 2010 at 10:03 AM  

aku pun rindu juga masa dulu ryo....

sampahhati May 11, 2010 at 1:52 AM  

yo bro.. aku pon tak konvo jgk bro... pergh.... rasa nak jumpa ler sama ko...